شناسهٔ خبر: 66535688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح‌های بهداشتی درمانی در فسا شتاب گرفت

۶ طرح پزشکی با اعتباری افزون بر ۹۰ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت در شهرستان فسا به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: برای ارائه خدمات به بیماران، طرح توسعه مراکز بهداشتی و درمانی با هدف گسترش زیرساخت‌های درمانی در فسا در حال اجرا است و ۶ طرح از این ۱۸ طرح با اعتباری افزون بر ۹۰ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
رضائیان افزود: ساخت دومین مرکز ام آر‌ای در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر، ساختمان ستاد اورژانس و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی فسا با سه هزار متر مربع از مهمترین این طرح هاست.

وی بیان کرد: چهار پایگاه اورژانس بین راهی با مشارکت خیران قرار است ساخته شود که علاوه بر اهدای زمین، ۲۵ درصد اعتبار مورد نیاز هر طرح را هم، خیران  متقبل شده اند

رضاییان گفت: .تاکنون برای اجرای این طرح، بیش از ۶۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود برای اتمام آن باید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان  اختصاص داده شود.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۲۰ هزار متر مربع به فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی فسا افزوده می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها بیش از یک میلیون نفر از مردم فسا، شرق فارس و استان‌های همجوار از این مراکز، خدمات پزشکی دریافت می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_11085305"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4226893/11085305?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما