شناسهٔ خبر: 66533351 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سرورهای بازی Final Fantasy 14 تحت حملات DDoS قرار دارند

فعلا کسی قادر به تجربه بازی نیست / ign

صاحب‌خبر -

سرورهای بازی فاینال فانتزی ۱۴ (Final Fantasy 14) در سراسر جهان تحت حملات DDoS قرار گرفته‌اند و اسکوئر انیکس در حال کار روی راه حلی برای این مشکل است.

حمله DDoS به سرورهای فاینال فانتزی ۱۴ در سراسر جهان به معنی آن است که در حال حاضر کسی نمی‌تواند لین بازی MMORPG را تجربه کند. کمپانی اسکوئر انیکس هنوز مشکل اصلی را پیدا نکرده، اما در حال تحقیق ایرداات فنی هستند. این حمله DDoS می‌تواند روی محتوای در حال توسعه فاینال فانتزی ۱۴ تاثیرگذار باشد.

چندی پیش کارگردان Final Fantasy 14 اعلام کرده بود بسته الحاقی بعدی این بازی، جلوه‌های بصری آن را بهبودخواهند بهشید. در واقع در گذشته یکی از انتقادات اصلی طرفداران، پایین بودن سطح گرافیکی این عنوان، مخصوصا مدل شخصیت‌های آن بود. حالا با این حملات سرنوشت این بسته الحاقی مشخص نیست.

بازی Final Fantasy 14 بازی Final Fantasy 14

Final Fantasy 14: Dawntrail برای عرضه در تارخی ۲ جولای (۱۲ تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که یک نژاد جدید به بازی اضافه می‌کند، سقف لول را از ۹۰ به ۱۰۰ افزایش می‌دهد و قاره جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد. در حال حاضر انتظار تنها کاری است که از دست طرفداران بر می‌آید و تا اسکوئر انیکس بیانیه دیگری منتشر کند.

Final Fantasy 14 هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار دارد.

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

سرورهای بازی Final Fantasy 14 تحت حملات DDoS قرار دارند - ویجیاتو سرورهای بازی Final Fantasy 14 تحت حملات DDoS قرار دارند - ویجیاتو ign

نظر شما