شناسهٔ خبر: 66523327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود

شهردار کمالشهر با اشاره به اهمیت توسعه فضای درمانی در سطح شهر گفت: با توجه به جمعیت موجود یک بیمارستان جدید در این شهر احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه ارتقای سرانه‌های شهری با توجه به توسعه شهر و افزایش جمعیت به صورت ویژه در دستور کار است، اظهار کرد: در این راستا نقاط ضعف و کمبودهای شهری شناسایی و در راستای بهبود شرایط برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از جمله چالش‌های موجود در کمالشهر کمبود سرانه درمانی است، افزود: با گروهی از سرمایه‌گذاران نشستی برگزار شد تا در راستای تأمین زمین و تکمیل تجهیزات یک بیمارستان جدید اقدام کنیم.

شهردار کمالشهر از افزایش سرانه درمانی با احداث یک باب (بیمارستان) دیگر در کمالشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت بخش خصوصی در احداث و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف شهرداری همچون جهشی چشمگیر، شهر را به سمت آبادانی و پیشرفت می‌برد.

اسدی با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار به عنوان بازوی توانمند آبادانی شهر اضافه کرد: به دلیل محدودیت بودجه شهرداری، لزوم مشارکت سرمایه‌گذاران بسیار محسوس و قابل اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: این نشست دارای ابعاد مثبت از جمله ثبت سند قطعی ملک ۱۷ هزار متری واقع در ابتدای خرمدشت بود که می‌تواند منتج به احداث و افتتاح پارک بزرگ خرمدشت شود.

شهردار کمالشهر با تاکید بر احداث یک باب بیمارستان در شهر گفت: در نظر داریم با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در شهر و افزایش سرانه درمان، بیمارستانی احداث و افتتاح شود.

اسدی درباره موقعیت جغرافیایی این واحد بیمارستانی اضافه کرد: محل این بیمارستان انتهای پارکینگ بوستان ابتدای خرمدشت و در بلوار پیام است.

نظر شما