شناسهٔ خبر: 66523268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران خبر داد؛

ساماندهی اتاق های فرار استان تهران/ برخورد بامراکزغیرمجاز جدی است

تهران- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران از ساماندهی اتاق های فرار و برخورد با مراکز غیرمجاز در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی خدمتکار آرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر از تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: موضوع اتاق‌های فرار به عنوان یکی از مراکز بازی و تفریح و سرگرمی در سطح استان تهران رشد قابل توجهی را در سال‌های اخیر داشته است.

وی با بیان اینکه اتاق‌های فرار نیازمند ساماندهی است، گفت: متولی مجوز برای راه اندازی مراکز سرگرمی اتاق فرار، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است و تدابیر و دستورالعمل‌های لازم طراحی و آماده شده است و علاقمندانی که مایل به اداره این مراکز هستند، به راحتی می‌توانند، مسیر اخذ مجوز برای راه اندازی و ایجاد مراکز را طی کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران گفت: با فعالیت مراکز غیرقانونی اتاق فرار برخورد جدی می‌شود و علاوه بر آن نیز فضاهای ورزشی، شهربازی‌ها و دیگر مراکز ورزشی نیز رصد و با مراکز غیرمجاز برخورد خواهد شد.

خدمتکار آرانی اضافه کرد: ساماندهی اتاق‌های فرار در استان تهران در کارگروهی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همراهی دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود و اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.

نظر شما