شناسهٔ خبر: 66522349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو فراکسیون حج و زیارت:

برائت در حج امسال همان شعار مرگ بر اسرائیل است

منیرسادات سیدرضا

عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مسلمانان امسال در مراسم حج با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» از مشرکان اعلام برائت کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج اظهار کرد: برائت از مشترکین از مراسم‌های حجاج ایرانی است که معمولا در آن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل داده می‌شود منتها تفاوت حج امسال با سال‌های دیگر در این است که دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دنیا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در غزه و فلسطین می‌بیند و همه به مظلومیت مردم غزه پی بردند به طوری که کار به جایی رسیده که دانشجویان آمریکایی و بسیاری از کشورهای اروپایی هم در اعتراض به این جنایات وارد عرصه شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس انتظار می‌رود مسلمانان یک صدا با حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده تا ضمن برائت از کفار و مشرکان حمایتی از مردم غزه داشته باشند.

میرتاج‌الدینی در پایان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در هشت ماه گذشته نه تنها زنان و کودکان را به شهادت رسانده که آنها را آواره کرده است وضعیت به جایی رسیده که مردم غزه به دلیل کمبود غذا و دارو جان خود را از دست می‌دهند و در این شرایط نهادهای به اصطلاح حقوق بشر و بین‌المللی تنها تماشاگر هستند؛ قطعا برگزاری مراسم حج می‌تواند فرصتی برای رساندن صدای مردم مظلوم غزه باشد.

انتهای پیام

نظر شما