شناسهٔ خبر: 66520811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

برگزاری نشست تخصصی آماده‌سازی پیش‌نویس سند اجلاس وزرای ورزش کشورهای عضو شانگهای

جلسه تخصصی تهیه پیش‌نویس سند اجلاس وزرای ورزش کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای امروز با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران، روسیه، چین، هند، پاکستان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان بصورت وبیناری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست که با حضور علی رغبتی مشاور وزیر در امور قهرمانی و محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد بندهای پیشنهادی جهت درج در پیشنویس سند اجلاس مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست از پیشنهاد وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری تورنومنت فوتسال شانگهای مورد استقبال کردند و این پیشنهاد در متن دستور کار اجلاس قرار گرفت.

مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش در این خصوص گفت: نشست وزرای ورزش شانگهای در خردادماه سال جاری در قزاقستان برگزار خواهد شد.

وی در مورد چشم انداز همکاری‌های ورزشی کشورهای عضو افزود: با توجه به ظرفیت‌های خارق العاده‌ای که کشورهای عضو شانگهای در حوزه ورزش دارا هستند قطعا همکاری‌های ورزشی برکات زیادی را برای کشورهای عضو بهمراه خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم جهت عضویت در سازمان همکاری شانگهای، یکی از مزایای پیوستن کشورمان به این سازمان را توسعه دیپلماسی ورزشی خواند.

نظر شما