شناسهٔ خبر: 66520080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته 26 لیگ برتر؛

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ۲-۱ نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه نساجی مازندران موفق به شکست این تیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت که در پایان این بازی با نتیجه ٢ بر یک به سود قرمزها خاتمه یافت تا این تیم ۵۶ امتیازی شود.

تیم پرسپولیس پیش از این بازی با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت. شاگردان اوسمار ویرا هفته گذشته با توجه به تساوی بدون گل استقلال تهران برابر تراکتور این فرصت را داشتند تا با شکست سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، صدرنشین شوند اما فرصت پیش آمده را از دست دادند و حالا باید باز هم منتظر لغزش رقیب دیرینه باشند.

<div id="video-display-embed-code_2268481" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1144705/2268481?width=400&height=300"></script></div>

در آن سو نساجی با حضور ساکت الهامی جان دوباره‌ای گرفته و در دو بازی اخیر خود موفق به برتری شده است. نساج‌ها پیش از این بازی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار داشتند . خطر سقوط این تیم ریشه‌دار مازندرانی را همچنان تهدید می‌کند و این تیم در این بازی خانگی محکوم به شکست شاگردان اوسمار بود.

انتهای پیام/

نظر شما