شناسهٔ خبر: 66518117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

نوجوانان دختر برابر سال بالایی‌ها خود را محک زدند

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ً سال آسیای مرکزی (کاوا) دیداری دوستانه با تیم ملی جوانان داشت و خود را محک زد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان‌ دختر ایران پیش از حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا، در رقابت‌های قهرمانی رده سنی آسیای مرکزی(کاوا) شرکت می‌کند تا حضور در این مسابقات به نوعی آمادگی دختران کشورمان را برای حضور در مسابقات آسیایی بیشتر کند.

نوجوانان ملی‌پوش امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت) در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی جوانان دختر ایران رفتند و در جدالی سخت که در سه ست برگزار شد، دو بر یک مغلوب حریف شدند.

تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران که ست اول را ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد در ابتدای ست دوم بر حریف برتری داشت و حتی در میانه مسابقه 12 بر 11 از تیم ملی جوانان پیش افتاد اما نتیجه این رقابت پایاپای هم 25 بر 21 به نفع شاگردان بلوری‌زاده به پایان رسید تا مسابقه در ست سوم ادامه یابد.

ملی‌پوشان تیم ملی نوجوانان در ست سوم ۲۵ بر ۱۱ به برتری رسیدند و این دیدار در ست سوم به خواست سرمربیان با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

تیم ملی نوجوانان ایران با ترکیب سید نگار حسینی، عسل ولی‌پور، هستی واحدی، یلدا جعفری، یثنا اهن پور و لعیا افزونی این دیدار را آغاز کرد و دیانا رشیدی، زهرا کریمی، شقایق حسن خانی، الهه پورصالح، مبینا غفاریان، محدثه مشتاق و آیتک سلامت ترکیب تیم ملی جوانان دختر را تشکیل می دادند که ترکیب هر دو تیم در جریان مسابقه تغییراتی داشت.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی(کاوا) از ۱۴ تا ۲۱ خرداد به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و پانزدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۷ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند پیگیری خواهد شد.

نظر شما