شناسهٔ خبر: 66517379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر:

آبرسانی به یکی از روستاهای مُهر در هفته بسیج سازندگی انجام می‌شود

مُهر- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی افتتاح ۴ پروژه مسکن محرومان و پروژه آبرسانی به یکی از روستاهای بخش مرکزی مهر انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی گله‌داریان عصر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان مهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی برنامه‌های مختلفی در شهرستان مهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر گفت: در اولین روز هفته همایش رسم جهاد با تجلیل از گروه‌های برتر و فعال سازندگی سراسر شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر با حضور مسئولین شهرستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز از هفته بسیج سازندگی به همت بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی اکیپ پزشکی متشکل از گروه‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، شنوایی‌سنجی، طب سنتی، روانشناسی مشاوره تغذیه در محل سالن ورزشی سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مستقر شده و به صورت رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر اظهار کرد: با دعوت از پایگاه سیار واحد انتقال خون لارستان در این روز از داوطلبان جهت کمک به بیماران نیازمند خون‌گیری می‌شود.

سرهنگ گله داریان افزود: در روز چهارشنبه ۴ پروژه عمرانی مسکن محرومین و پروژه آبرسانی به یکی از روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان مهر که توسط گروه‌های جهادی و ادارات مسئول به سرانجام رسیده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر افزود: در طول هفته بسیج سازندگی همه گروه‌های جهادی شهرستان مهر عصر و شب اقدام به فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و خدمات رسانی می‌نمایند که اوج فعالیت این گروه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌باشد.

سرهنگ گله داریان ادامه داد: در روز پنجشنبه نمایندگان گروه‌های جهادی شهرستان مهر در همایش استانی که با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار می‌شود شرکت می‌نماید.

نظر شما