شناسهٔ خبر: 66882403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین:

تعهد، مردم‌داری و پاکدستی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی بود

حوزه/ امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: شهید رئیسی همیشه با مردم بودند و هیچگاه خود را از آحاد مردم جدا نمی دانستند و در حقیقت تعهد، مردم‌داری و پاکدستی از مهمترین ویژگی های شهید رئیسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امروز در جمع کارکنان سپاه شهر اقبالیه قزوین ضمن تسلیت غم بزرگ شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: شهید رئیسی همیشه با مردم بودند و هیچگاه خود را از آحاد مردم جدا نمی دانستند و در حقیقت تعهد، مردم‌داری و پاکدستی از مهم‌ترین ویژگی های شهید رئیسی بود.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای جای کشور و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی را چهره‌ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی قرار داد و شهادت، اجر چند دهه خدمت بی منت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.

وی ادامه داد: ساده زیستی و مردمی بودن و اذعان همه گروه‌ها به اخلاص و مردم داری شهید رئیسی چه در زمان خادمی در حرم امام هشتم(ع) و چه ریاست قوه قضائیه و نهایتاً مسند ریاست جمهوری، ایشان را در کنار نام‌های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و قهرمان مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد.

وی اظهار کرد: سلیم النفسی، فسادستیزی، نماد واقعی مدیریت صادقانه، تحول گرایی و تحول آفرینی در عرصه خدمت گزاری و برنامه محوری توأم با عدالت خواهی نشانه‌هایی بود که از این شخصیت برجسته به خوبی نمایان بود.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: پرکاری، خستگی‌ناپذیری و فسادستیزی در تمام دوران مسئولیت‌های مختلف این شهید جمهور نمایان بود.

امام جمعه شهر اقبالیه تصریح کرد: روح پرفتوح شهدای سانحه از جمله رئیس‌جمهوری زمانی از ما راضی خواهند بود که در راه خدمت به مردم تنها رضایت خدا را در نظر بگیریم و همچون شهید رئیسی مضاعف به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی نمونه یک مرد بی ریا و مردمی بود و بدون شک دولت او هم دولت مردمی بود اما متأسفانه طول این عمر کم بود و دوام چندانی نیاورد.

امام جمعه شهر اقبالیه قزوین عنوان کرد: شهید رئیسی شخصیتی بود که باور داشت مشکلات کشور با سر پنجه ایران باید حل شود و با جمعی از جوانان توانسته بود به همه بقبولاند که میدان و دیپلماسی می‌توانند هماهنگ باشند و جمهوری اسلامی را به اوج اقتدار برسانند.

حجت الاسلام علی بخشی به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه سال جاری بیان کرد: این بار هم ملت ایران باید در یک آزمون بزرگی شرکت نمایند که آن انتخاب فردی اصلح وشایسته برای مسئولیت ریاست جمهوری که امیدواریم ملت ایران این بار هم با حضور باشکوه خود باردیگر توطئه ای دشمنان را خنثی نماییم.
انتهای پیام /

نظر شما