شناسهٔ خبر: 66516192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان

تا عصر امروز در خوانسار ۱۲.۲ میلی متر باران باریده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ لیلا امینی سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و احتمال رگبار‌های پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.
امینی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان خوانسار رکوردار بارش هادر استان اصفهان

نظر شما