شناسهٔ خبر: 66516176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار

دو طرح ورزشی و فرهنگی آموزشی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان برخوار افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش برخوار گفت: زمین ساحلی مجموعه ورزشی غدیر در دولت آباد و مجموعه فرهنگی و آموزشی خانه تاریخی زنده یاد حسن سلطانی در حبیب آباد دو طرح آموزش و پرورش در برخوار است که با بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.
حسین نریمانی افزود: همچنین زمین ساحلی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ متر برای ورزش‌های فوتبال، هندبال، کبدی و والیبال ساحلی در مجموعه ورزشی غدیر و مرحله اول مجموعه فرهنگی و آموزشی خانه تاریخی زنده یاد حسن سلطانی در شهر حبیب آباد در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع با کمک خیران، شهرداری حبیب آباد و آموزش و پرورش بازسازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با اجرای طرح سردار شهید سلیمانی ۱۵۰ فضای ورزشی به ظرفیت آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه شده است.
محمدرضا ابراهیمی افزود: ساحت زیستی بدنی یکی از مهمترین ساحت‌های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که مورد توجه قرار دارد.
وی گفت: پیش از اجرای طرح شهید سلیمانی، استان اصفهان رتبه دوازدهم را از لحاظ سرانه ورزشی برای دانش‌آموزان داشت و بعد از اجرای این طرح، اکنون رتبه دوم کشور را داریم.

 

 

افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار افتتاح دو طرح آموزشی و ورزشی در برخوار

نظر شما