شناسهٔ خبر: 66514414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مدیر مفدا بوشهر:

اولین جلسه دوره آموزشی عکاسی پایه با موبایل و دوربین عکاسی برگزار شد

مدیر مفدا بوشهر گفت: به همت کانون فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اولین جلسه دوره آموزشی عکاسی پایه با موبایل و دوربین عکاسی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بوشهر، محمد روزگار مدیر مفدا بوشهر گفت: به همت کانون فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اولین جلسه دوره آموزشی عکاسی پایه با موبایل و دوربین عکاسی با تدریس دکتر میلاد آزموده برگزار شد.

مدیر مفدا بوشهر اذعان داشت: سارا سبک خیز کارشناس کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی مفدا بوشهر این چنین گفت: اولین جلسه این دوره آموزشی در قالب معارفه و با مشارکت ۴۰ نفری دانشجویان در مجتمع آموزشی اندیشه سایت پردیس دانشگاه صورت گرفت.

وی اذعان داشت: با توجه به اطلاع رسانی‌هایی پی‌ در پی در فضای مجازی و ارسال پوستر به نمایندگان هر کلاس، تعداد ثبت نامی‌های دانشجویان رشد چشمگیری داشته و بنا به تصمیم مدرس این دوره به دو گروه A و B تفکیک شده است.

این کارشناس مسئول در ادامه گفت: این دوره آموزشی با موضوعاتی از قبیل: انواع دوربین عکاسی، انوع سبک عکاسی و نحوه کار با دوربین عکاسی و... برگزار شد و در انتهای این دوره آموزشی یا در دوره پیشرفته شاهد کار میدانی و عملی دانشجویان به صورت گروهی و فردی در مکان‌هایی از قبیل موزه تاریخ علوم پزشکی خلیج فارس خواهیم بود.

برای دیدن تصاویر این دوره آموزشی بر روی عبارت زیر کلیک نمایید

گزارش تصویری

نظر شما