شناسهٔ خبر: 66514067 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حماس:

حمله به رفح زنگ تفریح اشغالگران نخواهد بود/ در آمادگی کامل هستیم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در صورت حمله به رفح کار آسانی را در پیش نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به آماده‌شدن رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح واکنش نشان داد.

به نقل از شهاب نیوز، جنبش حماس اعلام کرد: اقداماتی که ارتش تروریست اشغالگر جهت آمادگی برای حمله به شهر شلوغ رفح با جمعیت نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساکن و آواره و همچنین هشدار آن به ساکنان برای تخلیه منطقه‌های شرقی آن در میان حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای مداوم که به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه انجامیده، جنایتی است که پافشاری کابینه تروریست نتانیاهو بر ادامه نسل‌کشی ملت ما را تایید می‌کند.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: هرگونه عملیات نظامی در رفح به منزله تفریح برای ارتش رژیم اشغالگر و نژادپرست نخواهد بود و مقاومت دلاور ما و در راس آن گردان‌های قسام، برای دفاع از ملت ما، اخراج دشمن، به شکست‌کشاندن برنامه‌های آن و ناکام‌گذاشتن دشمن در تحقق اهدافش، از آمادگی کامل برخوردار هستند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما جامعه بین‌الملل را به اقدام فوری برای توقف این جنایت فرا می‌خوانیم؛ جنایتی که زندگی صد‌ها هزار غیرنظامی شامل کودکان، زنان و سالمندان را تهدید می‌کند. همچنین ما سازمان‌های بشردوستانه و در راس آن آژانس آنروا را به باقی‌ماندن در محل حضور خود در شهر رفح و عدم خروج از آن یا تن‌دادن به خواسته اشغالگران نژادپرست دعوت می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما