شناسهٔ خبر: 66513538 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار مهاباد:

۵۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید آماده می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم اکنون ۳۰۸ کلاس درس در سطح شهرستان در حال ساخت است که ۵۰ کلاس آندبرای سال تحصیلی جدید در مهرماه آماده استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: توسعه فضا‌های آموزشی در کیفیت آموزش بسیار تاثیرگذار بوده و تلاش می‌کنیم برای سال آینده تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز از جمع آوری کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای توسعه فضا‌های آموزشی مناسب، نسبت به شناسایی مدارس تخریبی و تعمیر وبازسازی آنها اقدامات عملی انجام شده است.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگیان و اهمیت جایگاه آنان در جامعه بیان کرد: معلمان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و ضروری است در کنار آموزش‌های علمی و ترتبیتی خود نسبت به ترویج فرهنگ بومی، ایرانی و اسلامی اقدام کنند.

منتخب مردم مهاباد در دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به جایگاه معلمان در جامعه نباید تنها در حد حرف و شعار بوده و باید در عمل نیز نسبت به ارتقای جایگاه فرهنگیان در کشور اقدام شود.

سلام ستوده بیان کرد: تمام دغدغه فرهنگیان و مشکلات حوزه آموزش در طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش پیش بینی شده که باید جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما