شناسهٔ خبر: 66510608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۱۲ دوربرگردان در جاده‌های مازندران

۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های حادثه خیز مازندران تا پایان امسال بهره برداری می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به نقش دوربرگردان در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های پر تصادف استان در حال ساخت می‌باشد.

یاسر ابراهیمی افزود: ساخت دوربرگردان در محور‌های محمود آباد- نور، شماره ۳ کمربندی تنکابن، ساری فرح آباد، هلال کلا آمل - بابل، تیله نو بهشهر- گلوگاه، کلوده آمل - محمود آباد، دریا پشته رامسر، انارور رویان - نوشهر، هشت تیکه گلوگاه، هریس رامسر، قلعه کش آمل – بابل، حمید آباد ساری- فرح آباد در حال اجراست که بخش زیادی از این طرح‌ها رو به اتمام است.

او با بیان اینکه تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌های استان است، ادامه داد: برای ساخت هریک از این دوربرگردان‌ها به طور میانگین ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بخشی از این پروژه‌های مهم و ضروری تا اواخر امسال به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما