شناسهٔ خبر: 66510376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید مدیر عامل توانیر از ساخت پست‌های برق شهید هاشمی و شمال غرب اهواز

مدیرعامل شرکت توانیر از روند توسعه و بهینه‌سازی پست‌های برق ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی و شمالغرب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهواز بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

بازدید مدیر عامل توانیر از ساخت پست‌های برق شهید هاشمی و شمال غرب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،مصطفی رجبی مشهدی  امروز در سفر به خوزستان از روند ساخت  طرح دائم و افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت شهید هاشمی بازدید و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
وی   همچنین در این بازدید از طرح بهینه‌سازی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شمالغرب که یکی از پست‌های مهم و تاثیرگذار برای عبور از پیک مصرف است، بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت توانیر در این بازدید‌ها با قدردانی از اقدامات انجام گرفته اجرای این طرح‌ها  را باعث افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه دانست و گفت:   لازم است این دو طرح در موعد مقرر وارد مدار شوند.

علی اسدی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این بازدید گفت: پست شهید هاشمی با احداث طرح دائم و اضافه کردن یک ترانس به ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر با مجموع ظرفیت ۶۳۰ مگاولت آمپر برای پیک تابستان امسال وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت توانیر و هیئت همراه در سفر یک روزه به اهواز علاوه بر بازدید از پروژه‌های حیاتی برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ و بازدید از محل حادثه خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان، در جلسه صنعت برق خوزستان نیز شرکت خواهند کرد.

نظر شما