شناسهٔ خبر: 66509076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری عامل تیراندازی در محمدشهر کرج

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: شخصی که اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری و ایراد آسیب به چند خودرو در منطقه محمد شهر کرج کرده بود، با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در این استان، شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز دوشنبه گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده تیراندازی منجر به ایراد آسیب به اموال خصوصی در منطقه محمدشهر کرج به سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در همان ساعات اولیه عامل اصلی این اقدام شناسایی و به رغم اینکه متهم مستمر مکان خود را تغییر می داد، با بکارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه وی در یکی از مناطق اطراف کرج شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، از کشف یک قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: پس از تکمیل پرونده این شخص برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

پایان تلخ زندگی مشترک در کرج

دستگیری عامل تیراندازی در محمدشهر کرج

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های اطراف ماهدشت به آتش کشیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد : در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف منطقه ماهدشت توسط عوامل انتظامی، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.
وی افزود: پس از بررسی های فنی پلیسی صورت گرفته هویت مقتول شناسایی و برابر تحقیقات مشخص شد که نامبرده دارای اختلافات گسترده با همسرش بوده که متهم به پلیس آگاهی دعوت و با مشاهده مستندات فنی گردآوری شده چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و عنوان کرد که به دلیل اختلاف با همسرش او را ابتدا خفه کرده و سپس جسدش را به آتش کشیده که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارسال شد.

موز فروش های اسکیمری در البرز به دام افتادند

دستگیری عامل تیراندازی در محمدشهر کرج

رییس پلیس فتا البرز از دستگیری اعضای باندی که اقدام به ۱۴۱ فقره کلاهبرداری اسکیمری به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد : در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی و محرز شدن برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده، ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند همه مال باختگان از یک دستفروش دوره گرد در مناطق مهرشهر و عظیمیه موز و پرتقال خریداری کرده اند.
رییس پلیس فتا البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت چهار نفر از عاملان این کلاهبرداری ها شناسایی و همه آن ها در چند عملیات غافلگیرانه در شهرهای کرج و تهران دستگیر شدند.
جلیلیان گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به کپی برداری از کارت های بانکی ۱۴۱ نفر از شهروندان اعتراف کرده اند که تاکنون ۲۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.
وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی سایر مال باختگان این پرونده ادامه دارد.

نظر شما