شناسهٔ خبر: 66508203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نظارت ۲۱۰۰ عامل شورای نگهبان بربرگزاری انتخابات دور دوم کرمانشاه

 رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل نظارتی کار نظارت بر رای گیری در ۶۴۵ شعبه را برعهده دارند.

صاحب‌خبر -


نظارت ۲۱۰۰ عامل شورای نگهبان بربرگزاری  انتخابات دور دوم کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفیدگفت : این افراد آموزش‌های لازم را به صورت غیرحضوری دریافت کرده اند، اما به دلیل الکترونیکی برگزار شدن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آموزش‌ها برای عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار به صورت حضوری بوده است.
حجت الاسلام مفید در خصوص نظارت بر کلیپ‌های تبلیغاتی داوطلبان نیز گفت: تفاوت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت صدا و سیما بود که تمام کلیپ‌ها با نظارت شورای نگهبان تهیه و ضبط شده اند.
وی همچنین از برگزاری ستاد پیشگیری و برخورد با تخلفات با حضور داوطلبان و یا رییس ستاد آنها خبر داد و افزود: شورای تامین مخصوص انتخابات مرحله دوم نیز فعال شده است.
حجت الاسلام مفید در خصوص تعداد شعب اخذ رای نیز بیان کرد: ۶۴۵ شعبه مرحله اول انتخابات  در  مرحله دوم انتخابات فعال هستند .
درانتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه  رقابت برای کسب ۲ کرسی دیگر در حوزه شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.
همچنین «عبدالرضا مصری»، «فضل الله رنجبر، «جهانبخش امینی» و «ابراهیم رحیمی زنگنه» برای کسب ۲ کرسی باقی مانده حوزه انتخابیه کرمانشاه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نظر شما