شناسهٔ خبر: 66507626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس

پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم‌شهر گفت: محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس، امروز اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم‌شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت حوالی خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی هم‌زمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد.

در اطلاعیه پلیس راهور قائم‌شهر اعلام شد: با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی در جهت روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برقرار می‌شود.

در این اطلاعیه محدودیت‌های ترافیکی موردنظر به شرح ذیل اعلام‌شده است:

خیابان کارگر حدفاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله به‌صورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می‌شود.

خیابان شریعتی حدفاصل چراغ‌قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

همچنین در خیابان خزر ۶ محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبروی نساجی شماره یک به سمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

پلیس راهور قائم‌شهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی امروز با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما