شناسهٔ خبر: 66507502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) به چندین تیم تروریستی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در استان کرمان بر مسائل مختلف امنیتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روزبه‌روز تقویت شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جزء رده‌های موفق در کشور است، عنوان داشت: بسیاری از مردم و مسوولان از  اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌دلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم  قدردان اقدامات شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن همواره به‌دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی را دوچندان می کند.

حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته‌اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده اند. اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نگیرد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان به سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) در  تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل(ره) دستور ایشانمبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت‌زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

نظر شما