شناسهٔ خبر: 66507416 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد

آژانس «آنروا» روز دوشنبه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به رفح، پیامد ویرانگری برای ۱.۴ میلیون نفر خواهد داشت و به معنای رنج و کشتار بیشتر مردم است.

صاحب‌خبر -

 در پی آغاز تخلیه فلسطینی‌ها از شرق رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی درباره حمله اشغالگران به این شهر هشدار داد.

آژانس آنروا امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای گفت: «حمله اسرائیل به رفح، به معنای رنج و مرگ بیشتر غیرنظامیان است و پیامد‌های ویرانگری برای ۱.۴ میلیون نفر خواهد داشت».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در این بیانیه آمده است: «ما رفح را ترک نخواهیم کرد، تا زمانی که ممکن باشد حضور خود را حفظ می‌کنیم تا به ارائه کمک‌های حیاتی به مردم فلسطین ادامه بدهیم».

رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش دادند که ارتش این رژیم در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح، از فلسطینیان درخواست کرده تا مناطق شرقی این شهر را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان‌یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

منبع: فارس

نظر شما