شناسهٔ خبر: 66507189 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

پرداخت 100 درصدی تسهیلات طرح‌های مصوب حوزه فاوا در سال 1402 | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان از پرداخت 100 درصدی تسهیلات مصوب به طرح‌های شرکت‌های حوزه فاوای استان در سال 1402 خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به تصویب پنج طرح اشتغالزایی شرکت‌های حوزه فاوا استان در سال 1402 گفت: تسهیلات مصوب طرح ها به تمامی این شرکت ها به صورت کامل پرداخت شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان این که این طرح ها موجب اشتغالزایی تولید محصولات و خدمات در حوزه فاوا در استان سمنان گردیده است خاطرنشان کرد: اشتغالزایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات منطبق بر اولویت های اشتغال استان شامل نخبگان ، فارغ التحصیلان و متخصصان است که منجر به توسعه اقتصاد دیجیتال در سطح استان می گردد.
حسن پور با اشاره به پرداخت تسهیلات به این طرح ها از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: این تسهیلات در قالب 7 محور برنامه ریزی شده است که شامل حمایت از طرح های ملی، حمایت از طرح های پیشران، حمایت از طرح های تولیدی صادرات محور، حمایت از طرح های دانش بنیان با فناوری بالا، حمایت از طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزاد کاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی و حمایت از سرمایه در گردش می باشد.
حسن پور در پایان افزود: شرکت‌های فعال حوزه فاوا استان هم چنان می توانند با مراجعه به سایت ایران توان آفرین به نشانی " irantavanafarin.ito.gov.ir " جهت دریافت تسهیلات حمایتی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کنند.

نظر شما