شناسهٔ خبر: 66507179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نامه جمعی از خبرنگاران استان مرکزی به دانشجویان آمریکا؛

صدای رسای شما در مسیر مبارزه با ظلم، مایه مباهات است

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی خطاب به اساتید و دانشجویان آزاده آمریکا و اروپا اعلام کردند: عزم راسخ و گام‌های استوار و صدای رسای شما در مسیر مبارزه با ظلم و آزادی فلسطین، مایه فخر و مباهات و قابل احترام برای تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی با صدور پیامی خطاب به اساتید و دانشجویان آزاده آمریکا و اروپا اعلام کردند: خواهران و برادران فرهیخته، ندای حق طلبی و حق خواهی و ظلم ستیزی شما را شنیدیم.
آنچه که امروز مردم مظلوم فلسطین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از محاصره خفقان‌آور تحمیل شده بر غزه، جابجایی اجباری جمعیت آن، استفاده از گاز سمی و محرومیت از نیازهای ضروری مانند غذا، آب، سوخت و برق که مصداق‌ بارز «جنایت جنگی» و «جنایت علیه بشریت» و «نسل‌کشی» است، طینت پاک و وجدان بیدارتان را می آزارد.
ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی، آزادگی و جوانمردی شما را می‌ستائیم و به طینت پاک‌تان افتخار می‌کنیم.
عزم راسخ و گام‌های استوار و صدای رسای شما در مسیر مبارزه با ظلم و آزادی فلسطین، مایه فخر و مباهات و قابل احترام برای تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است.
ما خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمندتان در حمایت از آزادی فلسطین، درود خود را نثار اساتید و دانشجویان ظلم‌ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوب‌گرایانه نیروهای پلیس به ساحت مرکز علم و دانش در آن کشور را محکوم می‌کنیم و دوشادوش شما فریاد می‌زنیم.
Long live Palestine and its supporters in US campuses
زنده باد فلسطین و حامیانش در دانشگاه‌های آمریکا!

انتهای پیام/

نظر شما