شناسهٔ خبر: 66506351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمایت ویژه دانشگاه فردوسی از نشریاتی که رویکرد حل مسئله دارند

معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی گفت: انتظار این است که اهالی قلم و اندیشه در نشریات دانشجویی متناسب با موضوعات مختلفی که دارند، خلاءها و چالش‌ها را شناسایی کنند و برای حل آن‌ها گام بردارند. معاون فرهنگی دانشگاه فردوسی گفت: انتظار این است که اهالی قلم و اندیشه در نشریات دانشجویی متناسب با موضوعات مختلفی که دارند، خلاءها و چالش‌ها را شناسایی کنند و برای حل آن‌ها گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، محمدعلی وطن‌دوست در آئین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با عنوان «تیتر ۱۳» که در سالن ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی برگزار شد، خطاب به اهالی قلم اظهار کرد: شما اهل قلم هنگامی که می‌نویسید، در واقع علم و اندیشه درونی خود را به منصه ظهور می‌گذارید. قلم، ابزاری است که نیات، دانش و اندیشه کاتب و نویسنده را بروز می‌دهد. لذا بسیار مهم است جلوه‌گری با ابزار قلم چگونه باشد

.وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه فردوسی مشهد در دوره جدید، حل مسئله است، افزود: بنا داریم دانشجویان فعال فرهنگی در بخش‌های مختلف و تشکل‌ها، انجمن‌ها و نشریات علمی را به سمت حل مسئله سوق دهیم. منظور از حل مسئله، شناسایی چالش‌ها و خلاءها در عرصه‌های مختلف است. نشریات از این قاعده کلی مستثنا نیستند و انتظار این است که اهالی قلم و اندیشه در نشریات دانشجویی متناسب با موضوعات مختلفی که دارند، این خلاءها و چالش‌ها را شناسایی کنند و برای حل آن‌ها گام بردارند، یعنی خلاءها را پر و چالش‌ها را برطرف کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی اضافه کرد: قول می‌دهیم هر اندازه نوشته‌های اهالی قلم به این سمت سوق پیدا کند، ما هم حمایت بیشتری را به عمل آوریم، البته حمایت اولیه را داریم، اما از آن دانشجویانی که در فرآیند حل مسئله به کمک دانشگاه بیایند و بتوانند در حل چالش‌ها و پر کردن خلاءها ما را یاری دهند، حمایت ویژه خواهیم داشت. 

نظر شما