شناسهٔ خبر: 66504729 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لحظه به لحظه با 213مین روز حمله به غزه/ رفح زیر آتش؛ شهادت 22 غیر نظامی از جمله 8 کودک

صاحب‌خبر -
لحظه به  لحظه با 213مین روز حمله به غزه/ رفح زیر آتش؛ شهادت 22 غیر نظامی از جمله 8 کودک
خبرگزاری آریا - حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین امروز (دوشنبه) با تشدید کشتار غیر نظامیان وارد 213 مین روز خود شد.

بنابر این گزارش،‌ جنگنده‌ها و توپخانه‌های ارتش رژیم اشغالگر از صبح امروز (دوشنبه) در 213 مین روز حملات مستمر به باریکه غزه و کرانه باختری،‌ با تشدید حملات به رفح، بمباران و گلوله باران شدید مناطق مختلفی از باریکه غزه را از سر گرفتند و با حمله به منازل و مراکز پرجمعیت و خیابان‌های شلوغ، ده ها نفر را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.
از سوی دیگر 22 شهروند از جمله 8 کودک در حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به 11 منزل در رفح، به شهادت رسیدند.
بنابر تازه ترین اطلاعات آمار ارایه شده از سوی رسانه های فلسطینی، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابو لبده در "حی الجنینه" واقع در شرق رفح 4 نفر از جمله دو کودک شهید شدند. همچنین در حمله جنگنده‌های این رژیم به منزل خانواده قشظه در حی السلام در شهر رفح، 9 شهروند از جمله 4 کودک به شهادت رسیدند.

در حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به منزلی در خیابان "جرج" واقع در شرق رفح نیز، 4 شهروند از جمله یک کودک شیرخوار به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منطقه "خربه العدس" در شمال شرق رفح نیز حمله کردند.
تیم‌های دفاع مدنی در استان غزه هم دیروز (یکشنبه) 5 جسد پوسیده مربوط به شهدای خانواده الجعبری را – که منزلشان در اطراف ورزشگاه شهر هدف قرار گرفته بود – از زیر آوار خارج کردند.
منابع بیمارستانی هم آمار شهدای غزه را از ابتدای جنگ در 7 اکتبر سال گذشته تا کنون 34683 نفر و آمار مجروحان را 78018 نفر اعلام کرده اند.

لحظه به لحظه با 213مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری:
07:31| ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
وزیر خارجه ترکیه هشدار داد اگر منطقه از جنگ کنونی غزه درس نگیرد، ممکن است این درگیری‌های در آینده باز هم تکرار شود.( جزییات بیشتر )
(خبر تکمیل می شود)

نظر شما