شناسهٔ خبر: 66504250 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت ارائه خدمات مناسب به مادران و زنان باردار در مراکز بهداشتی

معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: در مراکز خدمات مشاوره خانواده‌ها انواع خدمات باروری، ناباروری و خدمات دوران بارداری ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: از وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم تا آموزش‌های عمومی را ارتقا دهند به طوری که پوستر‌های مربوط به حوزه جمعیت و فرزندآوری در اختیار مادران قرار گیرد.

کتابچی همچنین با اشاره به بازدید از مراکز بهداشتی در ارتباط با زایمان مادران گفت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه خانم ماما یا مراقب سلامت باید چند جانبه به زنان باردار و نابارور خدمات ارائه دهد و باید تمرکز کافی در این زمینه داشته باشد؛ بنابراین هم معاونت توسعه وزارت بهداشت برای افزایش منابع انسانی تلاش کند و هم در حوزه استخدامی مربوط به وزارت بهداشت از طرف دولت کمک شود تا نیروی انسانی لازم به مراکز بهداشتی تزریق شود و ستاد ملی جمعیت هم پیگیر این موضوع خواهد بود.

 

<div id="video-display-embed-code_11079071"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4225212/11079071?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما