شناسهٔ خبر: 66503828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات در مازندران فراهم است

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: همه تمهیدات مورد نیاز جهت برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عزیززاده گرجی، رییس ستاد انتخابات استان مازندران در گفتگو با شبکه خبر گفت: همه تمهیدات مورد نیاز جهت برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم گردید.

او افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در یک حوزه انتخابیه و ۱۰ حوزه اصلی و فرعی در حوزه انتخابی قائم شهر،جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با راهبردهای اصلی مورد اشاره رهبری مبنی بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انجام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تعداد شعبات اخذ رای روستایی در استان مازندران با رقم ۲۲۱ شعبه بیشتر از سایر استانها است، گفت: ۴۱۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه استان آماده انتخابات باشکوه هستند.

عزیززاده گرجی در خصوص وضعیت واجدین رای دادن هم گفت: ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه می توانند رای بدهند که در مرحله اول ۴۱.۳۰  درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

او ادامه داد: جلسات هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، برگزاری جلسات ستاد انتخابات در سطح استان و شهرستانها از یک ماه و نیم گذشته تا کنون برقرار است و همچنین جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی که از جمله وظایف این هیئت، ضبط برنامه های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها است که توسط صداوسیمای مازندران در حال پخش است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در بین ۴۴ حوزه انتخابیه در کشور در هشت حوزه انتخابیه رای گیری بصورت تمام الکترونیکی صورت خواهد گرفت که در استان مازندران نیز این حوزه انتخابیه جزو ۸ حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی در سطح کشور است که ۱۳۷۹ دستگاه صندوق اخذ رای را دریافت و در بین ۵ شهرستان هدف استان هم توزیع کردیم.

<div id="video-display-embed-code_11079072"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4225213/11079072?width=600&height=350"></script></div>

  

نظر شما