شناسهٔ خبر: 66497680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود

همت بلند معلم روستای ده سفید، دانش آموزان مدرسه‌ سنایی را با علوم روز و دنیای رایانه آشنا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حامد مرادی، کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی ۳ سال است آموزگار شده و به دلیل علاقه‌ فراوان، ریشه‌ روستایی، آشنایی کامل به منطقه و روستا‌های اسدآباد به خواست خود در مدرسه‌ ۶ پایه‌ سنایی روستای ده سفید معلم شده است.

هر روز در فصول مختلف سال و در شرایط مساعد و نامساعد جوی و جاده ۶۰ کیلومتر جاده را طی می‌کند و می‌گوید علاقه و عشقی که به بچه‌ها دارم نمی‌گذارد خستگی را حس کنم.

آقای مرادی با تلاش و کمک گرفتن از رئیس آموزش و پرورش اسدآباد و با استفاده از سیستم‌های شخصی مدرسه را هوشمند کرده و به دانش آموزان کار با کامپیوتر و چند نرم افزار جزیی مباحث درسی پایه‌ ششم را آموخته است.

دانش آموزان مدرسه‌ سنایی با دیدن فیلم‌های آموزشی، مسابقات درسی و املا در کامپیوتر درس‌ها را بهتر یاد می‌گیرند و دانش آموزان پایه‌های بالاتر هم مانند مدارس شهر‌های بزرگ مباحث درسی مرتبط با رایانه را به خوبی آموخته و به آینده‌ای روشن امیدوار شده اند.

<div id="video-display-embed-code_11078167"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4224662/11078167?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما