شناسهٔ خبر: 66497563 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از عملیات نیرو‌های القسام علیه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم، خواستار حمله فوری به رفح شد.

صاحب‌خبر -

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات گردان‌های القسام وابسته به حماس به کرم ابوسالم را دقیق توصیف کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، بن گویر از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت که اجازه تصویب یا امضای هرگونه توافق غیرقانونی با جنبش فلسطینی حماس را نخواهد داد و خواستار تهاجم فوری به رفح است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر ادعا کرده بود: اسرائیل نشانه‌هایی را شناسایی کرده است که جنبش حماس با توافقی که به آن پیشنهاد شده است، موافق نیست.

گالانت در اظهارات خود مدعی شد که عدم تأیید حماس به این معنی است که نظامیان صهیونیست به زودی حمله علیه رفح و سایر نقاط در سراسر نوار غزه را آغاز خواهند کرد.

 این درحالی است که جنبش حماس برخلاف رژیم صهیونیستی که هیاتی به قاهره اعزام کرد، هیات خود را به این شهر اعزام و اعلام کرده است در صورت توقف جنگ آتش بس را قبول می‌کند. اما صهیونیست‌ها بارها اعلام کردند چه در صورت وجود توافق چه در صورت نبود توافق به رفح حمله خواهند کرد.

نظر شما