شناسهٔ خبر: 66496577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در منطقه ۴

رئیس اداره آموزش‌‎های شهروندی منطقه ۴ گفت: از معلمان مدارس استثنایی و معلمان برگزیده مدارس سطح منطقه طی مراسمی در هفته معلم تجلیل شد.   

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، زهرا اکبری رئیس اداره آموزشهای شهروندی با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت ا... مطهری و روز معلم به برنامه هایی که در همین زمینه برگزار شد اشاره کرد و گفت: اداره آموزشهای شهروندی با هدف گرامیداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمان به عنوان پرچمداران دانش، بینش و پرورش نسلی تمدن ساز در ایران اسلامی اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه های گرامیداشت روز معلم در محلات منطقه کرده است.

اکبری در اعلام این برنامه ها بیان کرد: برنامه های گرامیداشت مقام معلم شامل بازدید از مدارس استثنایی، تقدیر و تجلیل از معلمان این مدارس، مراسم جشن و تقدیر از معلمان برگزیده مدارس با مشارکت آموزش و پرورش منطقه و تجلیل از معلمین برگزیده به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه می شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر مراسم تجلیل از معلمان برگزیده و مربیان آموزشی سرای محلات به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه و با مشارکت سرای محلات برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما