شناسهٔ خبر: 66494875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه پاسداران بر اساس نیاز زمان با عناصر مومن خویش عمل می کند

حجت الاسلام یوسفی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس نیاز زمان با عناصر مومن خویش عمل می کند و قسمتی از این عمل را حوزه نمایندگی ولی فقیه بر عهده دارد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ بیان کرد: مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار هم بوده و هستند و عملیات وعده صادق پیشتیبانی مردمی را هم به همراه داشت آغازی بر پایان جولان غده سرطانی رژیم صهیونیستی در جهان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس نیاز زمان با عناصر مومن خویش عمل می کند و قسمتی از این عمل را حوزه نمایندگی ولی فقیه بر عهده دارد. لذا از برادر عزیز و بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین مومن که در طول دوران مسئولیت خویش زحمات زیادی را به دوش کشیده است تشکر می کنم.

حجت الاسلام یوسفی در پایان عنوان کرد: برای مسئولیت حساس و خطیر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ بعد از جلسات و رایزنی های مختلف حجت الاسلام والمسلمین شجاعی مهر که سابقه درخشانی در این مسئولیت در رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، معارفه شد.

 

انتهای پیام

نظر شما