شناسهٔ خبر: 66494103 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه های رادیو ایران برای انتخابات ۲۱ اردیبهشت

رادیو ایران، برای دور دوم انتخابات که جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی پخش می کند.

صاحب‌خبر -

برنامه های رادیو ایران برای انتخابات ۲۱ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  ویژه برنامه‌ «با ایرانیاران» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی، تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۶:۴۰ و پنج شنبه ساعت ۱۶:۱۵ پخش می‌شود.

«خانه مردم» با هدف افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به اهمیت جایگاه تقنینی و نظارتی مجلس و نیز جایگاه مردم از امروز تا پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود.

«جهان سیاست» نیز در هفته منتهی به انتخابات به صورت ویژه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ پخش می‌شود.

با توجه به جذابیت قالب مسابقه، مسابقه پیامکی «پرسا» در گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران، ویژه انتخابات، طراحی شده است. این برنامه ساعت ۲۰:۰۰ می‌شود.

«بحث روز» دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه ربانی به صورت ویژه از اهمیت انتخابات می‌گوید. این برنامه ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود.

«خانواده‌ای به نام ایران» ویژه برنامه دیگری است که پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می‌شود. «روز انتخاب» دیگر برنامه ای است که جمعه ۲۱ اردیبهشت از آغاز نخستین لحظات رای گیری آماده انعکاس این رویداد بزرگ است.

برنامه‌های «سلام صبح بخیر، نمودار، ایرانشهر و راه شب» نیز در بخش‌های مختلف به موضوع انتخابات در رادیو ایران می‌پردازند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

 

نظر شما