شناسهٔ خبر: 66493399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزش ثبت قرار داد در سامانه خود نویس به شهروندان و بنگاه‌های مشاور املاک

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آمادگی دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به شهروندان و بنگاه‌های مشاور املاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

آموزش ثبت قرار داد در سامانه خود نویس به شهروندان و بنگاه‌های مشاور املاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید صالحی امیر گفت: سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

او افزود: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً باید در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

مجید صالحی امیر افزود: دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان همدان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه توسط متعاملین و بنگاه‌های مشاور املاک آمادگی کامل دارد و علاقمندان می‌توانند برای فراگیری آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به دبیرخانه این کارگروه در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مراجعه کنند.

نظر شما