شناسهٔ خبر: 66492371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت

رونمای از سند راهبردی شیراز در حرم امین ولایت

سند راهبردی شیراز همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام، رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام گفت: در دهه کرامت ده‌ها برنامه فرهنگی مختلف در استان فارس و شیراز برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آنها رونمایی از سند راهبردی شیراز است.
وی افزود: این سند با هزاران نفر ساعت کار مستمر و نشست‌های متعدد به سرانجام رسیده و در ۲۶ اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

 یازده روز اول ماه ذی القعده دهه کرامت نامگذاری شده است که این دهه از سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز می شود و تا میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام ادامه دارد.
تولیت مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام افزود: همچنین این حرم مطهر در روز‌های آینده میزبان دو همایش است.
چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر با تمرکز بر علوم انسانی اسلامی با حضور اندیشمندانی از سراسر کشور در حوزه علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین نوزدهم و بیستم اردیبهشت همایش دوروزه بزرگداشت صدمین سالگرد رحلت آیت الله سید عبد الحسین نجفی لاری در حرم شاهچراغ و شهر جهرم برگزار می‌شود.
آیت الله سید عبد الحسین نجفی لاری از پیشکسوتان اندیشه سیاسی اسلامی ولایت فقیه و تشکیل دهنده اولین حکومت اسلامی در ایران و استان فارس بود که رهبری مبارزات همه جانبه با استعمار انگلیس را بر عهده داشت.

<div id="video-display-embed-code_11077493"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4224648/11077493?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما