شناسهٔ خبر: 66483808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امیرعبداللهیان در دیدار با وزیر امور خارجه گامبیا:

امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه گامبیا ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی‌های خود در بانجول در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با «مامادو تانگارا» وزیر امور خارجه ‎گامبیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های آیت‌الله رئیسی به همتای گامبیایی در افتتاحیه اجلاس سران اسلامی، برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

مامادو تانگارا، وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، با اشاره به خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی تأکید کرد: ما ایرانیان را به شجاعتشان می‌شناسیم.

وزیر امور خارجه گامبیا ضمن تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تأکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

نظر شما