شناسهٔ خبر: 66480815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال

جمعی از معلمان و دانش آموزان روستای چالکسر صومعه‌سرا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، پس از ۴۵ سال خاطرات شیرین دوران گذشته خود را مرور کردند.

صاحب‌خبر -

مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، همزمان با هفته معلم در یک حرکت زیبا و پسندیده ، معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا با یکدیگر دیدار کردند و در نشستی صمیمی خاطرات شیرین دوران گذشته را زنده کردند.
اهدای شاخه‌های گل توسط دانش آموزان امروز مدرسه به معلمان دیروز مدرسه چالکسر، بیان خاطرات شیرین معلمان و اجرای موسیقی سنتی از برنامه‌های این نشست صمیمی بود.
مسئول برگزاری نشست صمیمی معلمان و دانش‌آموزان مدرسه چالکسر گفت: ما جمعی از دانش آموزان مدرسه برنامه ریزی کردیم که از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا که نشانی داشتیم دعوت کنیم که دوباره همدیگر را ببینند و خاطرات شیرین دوران گذشته را یادآوری کنند و هم از زحمات گذشته معلمان قدردانی و تجلیل کنیم.
مهدی فیروزی افزود: ۵۰ نفر از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته این مدرسه دراین نشست صمیمی شرکت کردند.
در پایان از تمامی معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه چالکسر با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11074639"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4224056/11074639?width=700&height=300"></script></div>

نظر شما