شناسهٔ خبر: 66471129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پی شهادت «فرزین بلیان»

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان» را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس‌ از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک،  شهادت پرافتخار سرباز وظیفه «فرزین بلیان» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
 
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
 
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

انتهای پیام/

نظر شما