شناسهٔ خبر: 66470802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج:

فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه خلیل آباد تجلیل شدند

در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی و مربیان آموزش نظامی شهرستان خلیل آباد تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، در این مراسم علی قاسمیان، فرمانده یگان شهید سلیمانی شهرستان خلیل آباد ضمن گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: زندگی شهید مطهری زندگی بسیار با برکتی بودند و آثار این شهید بزرگوار آثار بسیار گرانقدر و تاثیرگذار می‌باشد که به جوانان و سربازان عزیز توصیه می‌شود حتماً آثار این شهید بزرگوار را مطالعه نمایند.

وی افزود: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از انسان‌های مومن، متدین و ولایتمدار که حاصل همین برنامه‌های اعتقادی ومعنوی و عقیدتی سیاسی در سپاه می‌باشد. 

علی قاسمیان با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های امنیتی و پلیس امریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیرو‌های مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

 در این مراسم نیز حجت الاسلام حسینعلی کاردان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه خلیل آباد گفت: این معنویتی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد به برکت تعلیم و تربیت شما عزیزان در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه می‌باشد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

در پایان این مراسم 58 نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی و مربیان آموزش نظامی شهرستان خلیل آباد که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

 

نظر شما