شناسهٔ خبر: 66469644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

افسانه باورصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

نظر شما