شناسهٔ خبر: 66469491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کارگران نقش برتر در تحقق شعار سال دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیازمند تلاش بیشتر جامعه کارگری هستیم جون برای تحقق شعار سال نقش برتر را دارند. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیازمند تلاش بیشتر جامعه کارگری هستیم جون برای تحقق شعار سال نقش برتر را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدجواد هاشمی در نشست با روسای تشکل های کارگری گفت: اهمیت کار و کارگری در بیانات مقام معظم رهبری است که در نشست هفته گذشته با کارگران فرمودند؛ اگر حال کارگر خوب باشد حال جامعه خوب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری گفت: شاکله اصلی محقق شدن شعار سال کارگران هستند که اشتغال را پایدار و تولید را رونق می بخشند.

هاشمی با تبریک هفته کارگر عنوان کرد با مشکلات جامعه کارگری آشنا هستیم و منکر هیچ کدام از مشکلات نیستیم و برای رفع برخی از مشکلات آنها قانون بهترین راهکار است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه نشست های کارگری تنها معطوف به هفته کارگر نشود، گفت: جلسات با کارگران فصلی برگزار شود تا مشکلات و دل مشغولی کارگران رفع شود.

وی با اشاره به برخی تجمعات کارگری در استان با بیان اینکه هیچ گاه به تجمعات کارگری به عنوان مسئله سیاسی نگاه نکردیم، گفت: زمان زیادی را اختصاص دادیم و مطالبات کارگران را با همکاری دستگاه های اطلاعاتی پیگیری کردیم تا شاهد تجمعات کارگران و سوء استفاده دشمنان نباشیم.

هاشمی در پاسخ به انتقاداتی در خصوص فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل استان گفت: اول مهر به دلیل نبود سیستم حمل و نقل دانشگاه ها و مدارس با مشکلاتی مواجه می شوند که در سفر اخیر وزیر علوم این درخواست مطرح شد و با رایزنی با وزارت کشور قرار شده 50 دستگاه اتوبوس در اختیار استان قرار گیرد تا ناوگان حمل و نقل استان نو نوار شود.

معاون استاندار از برگزاری جلسه با بانک ها با هدف همکاری با تشکل های کارگری خبر داد و گفت: کانون های کارگری با مشکل فضای فیزیکی مواجه هستند که در صورتی که راهکار قانونی برای رفع این موارد باشد دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت های خدماتی در حق کارگران ظلم می کنند، گفت: قراردادی این شرکت‌ها می بندند و متناسب با مفاد قرارداد حقوق نمی دهند که نباید اجازه این ظلم های آشکار داده شود.

هاشمی بیان کرد: تشکل‌ها اجازه ندهند هر نیرویی وارد این شرکت‌ها شوند متاسفانه در برخی شرکت های خدماتی با زد و بند از این طریق نیروهایی را وارد ادارات و سازمان‌ها کرده‌اند. 

وی عنوان کرد که دولت و مسئولین حامی قشر زحمت کش، تلاشگر و فرهیخته کارگر بوده و در این خصوص هرگز کوتاهی نخواهد کرد و از مطالبات کارگران غافل نخواند ماند.

انتهای پیام 

نظر شما