شناسهٔ خبر: 66469191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بی‌محلی بازیکنان استقلال به رفیق خطیر/ هزینه شام ما از داخل باشگاه استقلال افشا شد!

بازیکنان استقلال نسبت به حرف‌های یکی از چهره‌های قدیمی این تیم واکنش سردی نشان داده‌ و ترجیح دادند از کنار آن با بی‌تفاوتی عبور کنند.

صاحب‌خبر -

امیدرضا روانخواه بازیکن اسبق استقلال بلافاصله پس از برکناری علی خطیر موضع بسیار تندی پیرامون این مسئله گرفت و ضمن حمایت از مدیرعامل برکنار شده استقلال، جواد نکونام را بابت میزان رقم دریافتی (که البته ادعای روانخواه محسوب می‌شود) به باد نقد گرفت و گفت: سرمربی استقلال تا این لحظه ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد لیگ بیست و سوم را دریافت کرده است!

روانخواه که سابقه گلزنی در دربی مقابل پرسپولیس را هم دارد و یکی از نزدیک‌ترین دوستان فوتبالی علی خطیر محسوب می‌شود، اگرچه در این مصاحبه ابتدا حسابی بازیکنان استقلال را مورد تمجید قرار داد ولی در لابلای آن کنایه تندی را هم مطرح کرد و گفت: در شبی که استقلال به واسطه باخت مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، ۷۵ میلیون تومان هزینه شام آقایان شد!

حرف‌های امید البته با واکنش سرد اغلب بازیکنان استقلال همراه شده و آنها ترجیح دادند روز جمعه در کمپ حجازی به این موارد پاسخ ندهند چون معتقد بودند با توجه به حساسیت کار و اینکه علی خطیر دیگر سمتی در استقلال ندارد، دلیلی نمی‌بینند  جنجال راه بیندازند و تمرکز تیم را پایین آورند. البته اغلب استقلالی‌ها مدعی بودند عدد و رقم مربوط به هزینه‌های باشگاه و پول شام اعضای کاروان چیزی نیست که کسی در بیرون مجموعه به آن دسترسی داشته باشد و قاعدتاً از درون باشگاه  با افرادی که در استقلال سمتی ندارند در میان گذاشته شده است!

طی روزهای گذشته به ویژه در دو هفته قبل این بحث به صورت جدی مطرح بود که امیدرضا روانخواه رئیس آکادمی باشگاه استقلال خواهد شد اما با رفتن علی خطیر عملاً  دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: حمله بازیکن استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس

نظر شما