شناسهٔ خبر: 66468799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) در بین رزمندگان زنجان در مناطق مرزی سردشت

زنجان- سرتیپ پاسدار پور جمشیدیان به همراه سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی ( عج) از پایگاههای مرزی سردشت بازدید به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) در بین رزمندگان زنجان در مناطق مرزی سردشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرتیپ پاسدار پور جمشیدیان به همراه سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) از پایگاه‌های مرزی سردشت به منظور پایش میزان امنیت حاکم بر مناطق مرزی شمال غرب کشور بازدید به عمل آوردند.


دیدار چهره به چهره با جمعی از رزمندگان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان مستقر در این منطقه، بررسی و ارزیابی امکانات دفاعی و میزان آمادگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های دفاعی، از جمله برنامه‌های حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در این منطقه بود.

این بازدید به منظور دیدار و قدردانی از مدافعان وطن و حافظان امنیت، پیگیری تمهیدات تقویت سازمان دفاعی و بررسی نقاط قوت و ضعف در مسیر اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های ذاتی در سراسر کشور، از اهداف آن است.

سردار پور جمشید ضمن تقدیر از اقدامات سردار عباسی فرمانده تیپ در حفاظت از مرز‌ها از رزمندگان تیپ زنجان مستقر در ارتفاعات شمال غرب کشور به جهت دفاع از مرز‌ها تشکر کرد.

سردار عباسی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و هیئت همران گزارشی از آخرین وضیعت منطقه و حوزه ماموریتی تیپ در این مناطق ارائه داد.

 


در این بازدید سردار محمدرضا عباسی ضمن حضور در بین رزمندگان تیپ در ایجاد امنیت پایدار این منطقه که توسط این عزیزان ایجاد شده، تشکر و قدردانی کرد.

وی در جریان تلاش و زحمات رزمندگان اسلام تیپ زنجان در ارتفاعات صعب العبور شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی قرارگرفته و از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو داشت و از زحمات رزمندگان تجلیل کرد.

فرمانده تیپ با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور  خوش درخشیده است در جمع رزمندگان تیپ زنجان تصریح کرد: با اراده و تلاش رزمندگان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) در این مناطق امنیت کامل برقرار است.

وی افزود: حضور رزمندگان اسلام در این منطقه حاکی از روحیه جهادی، تلاش و روحیه عاشورایی این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می‌کنیم.

 

 

فاطمه عسگری

نظر شما