شناسهٔ خبر: 66467708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا

خطیب موقت نمازجمعه کیش گفت: بیداری دانشجویان در آمریکا چهره واقعی غرب را نمایان کرد.

صاحب‌خبر -

نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام حسینی در خطبه‌های نمازجمعه گفت: جنبشی که در دانشگاه‌های آمریکا به راه افتاده، موج بیداری دانشجویی علیه صهیونیستهاست و به اروپا نیز سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نشان داد دولت‌های غربی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند، برابر دانشجو و استاد نمی‌توانند چهره واقعی خود را مخفی کنند و دست به خشونت می‌زنند.

خطیب موقت نمازجمعه کیش، تاکید کرد: این بیدار‌ی و خیزش دانشجویی در اروپا و آمریکا جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به جهانیان نمایان کرد.

حجت الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد این بیداری توطئه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم غزه را نقش بر آب کند.

وی به سالروز خروج یکطرفه آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: باید از اتفاقات گذشته درس گرفت و این حرکت نشان داد دیپلماسی و میز مذاکره زمانی اثر بخش است که میدان قوی باشد.

خطیب موقت نمازجمعه کیش، با تبریک هفته معلم از زحمات معلمان کیش قدردانی و تاکید کرد: جایگاه معلم زمانی ویژه خواهد بود که برای وضعیت مسکن و معیشت آنان فکر اساسی شود، چرا که این مسائل بر سطح تعلیم و امنیت روانی معلمان تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام حسینی از مسئولان خواست با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات معلمان تلاش کنند و از معلمان هم خواست در ارتقا جایگاه و سطح دانش خود کوشا باشند.

وی خطاب به معلمان گفت: از روش و منش استاد شهید آیت الله مطهری الگو بگیرند.

خطیب موقت نمازجمعه کیش به اجرای طرح نور و رضایت مندی مردم از طرح نور اشاره کرد و با قدردانی از فراجا برای اجرای این طرح گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر طرح نور در کشور، دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی باید هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند.

حجت الاسلام حسینی، شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت گفت و افزود: ایشان با تعلیم و پرورش شاگرادن خود، محور وحدت بین مذاهب اسلامی است.

نظر شما