شناسهٔ خبر: 66466524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب جمعه گناباد: وعده صادق الگوی مقابله با دشمن در سایر حوزه‌ها قرار گیرد

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: عملیات وعده صادق در مقابله با رژیم صهیونیستی باید الگوی سایر بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در مقابله با دشمنان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام رضا مدنی امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص، هماهنگی و وحدت رویه ، شجاعت و توکل به خدا و ولایت مداری و تبعیت از رهبری را از عوامل موفقیت عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی ذکر کرد.

وی بیان کرد: در سایر بخشهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم با الگو از این مسائل باید با انجام عملیات وعده صادق با تهدیدات و توطئه های دشمنان که فرهنگ و هویت مردم را هدف قرار داده اند و همچنین مفسدان اقتصادی برخورد کرد.

امام جمعه موقت گناباد تصریح کرد: دولتمردان و مسوولان با الگوپذیری از عملیات وعده صادق برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی مردم و گرانی کالاها و خدمات تلاش و با سوداگران و مفسدان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی قاطع برخورد کنند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونستی همه محاسبات و برنامه ریزی های دشمنان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نظامی علیه کشور را به چالش کشید.

حجت الاسلام مدنی گفت: در عرصه های اقتصادی معاندان از سالهای گذتشه با ترفندهای گوناگون تلاش می کردند که تاثیر گذاری ایران را در تعاملات منطقه ای و جهانی و بین کشورها کم رنگ کنند و کشورمان را به انزوا بکشانند، ولی عملیات وعده صادق این ترفند دشمنان را به هم ریخت.

وی اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ۸۰ سال قبل دنبال آن بودند همواره رژیم صهیونیستی را به عنوان حافظ منافع خود در منطقه غرب آسیا حفظ کنند، ولی با انجام عملیات وعده صادق این برنامه ریزی های دشمنان بی اثر شد.

به گفته وی، با گذشت بیش از ۲۰ روز از انجام عملیات وعده صادق همچنان جهان و منطقه تحت تاثیر آن قرار دارد و باید از ۲۶ فروردین امسال ( روز انجام این عملیات) به عنوان روز تاریخی و بزرگ یاد شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

نظر شما