شناسهٔ خبر: 66466090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اولین دوره مسابقات درساژ در قزوین برگزار شد

اولین دوره مسابقات درساژ توسط هیئت سوارکاری استان قزوین در باشگاه سوارکاری سروش آغاز شد. اولین دوره مسابقات درساژ توسط هیئت سوارکاری استان قزوین در باشگاه سوارکاری سروش آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین دوره مسابقات درساژ از صبح امروز جمعه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین  و بابک مهرتاش پیش کسوت این رشته در باشگاه سوارکاری سروش برگزار شد. 

مهدی حاج کاظمی مسئول کمیته درساژ هیئت سوارکاری استان قزوین در باره این مسابقات گفت: رشته درساژ پایه و اساس سوارکاری است و هر سوارکاری که بخواهد در این رشته فعالیت کند بایستی کار زمینی را از این رشته آغاز کند. 

اولین دوره مسابقات درساژ در قزوین برگزار شد

وی افزود: سایر رشته ها با آموزش و شروع از رشته  درساژ آسان  می شود. 

حاجی کاظمی تصریح کرد: سالهای قبل این رشته را هم داشتیم و تقریبا از سال ۸۴ تا ۹۲ پایلوت سوارکاری درساژ بودیم اما از سال ۹۲ این فعالیت با تغییر روسای هیئت  متوقف شد و ساختار از بین رفت. 

مسئول کمیته درساژ یادآورشد: از پارسال این رشته با حضور آقای درویش در سرپرستی فعال شده و تاکنون سه دوره آموزشی درساژ برای سوارکاران برگزار کرده ایم.

اولین دوره مسابقات درساژ در قزوین برگزار شد

وی گفت: اولین دوره است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم که ۳۰ سوارکار در دوره ابتدایی و ۱۰ نفر در رده بالاتر آن شرکت کرده اند. 

حاجی کاظمی تصریح کرد: در این رقابتها شرکت کنندگان حرکات چهارگانه قدم، یورتمه، چهار نعل و ایست را انجام می دهند و بهترینها انتخاب خواهند شد.

اولین دوره مسابقات درساژ در قزوین برگزار شد

وی اظهارداشت: تصمیم داریم هر دو ماه یک دوره مسابقه درساژ را در قزوین برگزار کنیم و علاقمندان بویژه افراد مبتدی هم در آن شرکت کنند. 

انتهای پیام

نظر شما