شناسهٔ خبر: 66465903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

آیت الله محمدی لایینی خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و افزود: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود تصریح کرد: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و گفت: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند گفت: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

وی افزود: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.

کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در سخنرانی پیش از خطبه با اشاره به اینکه راه توسعه از آموزش و پرورش می گذرد، گفت: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان این کشور هستند و این افراد روزی مدیران کشور خواهند شد و باید تلاش و کوشش برای آینده‌سازی چند برابر شود.

وی افزود: آموزش و پرورش مازندران در شاخص های عمومی و علمی در رتبه ششم کشور قرار دارد.

نظر شما