شناسهٔ خبر: 66465732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به زودی توسط رییس جمهور ابلاغ می شود.

صاحب‌خبر -

بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، حجت الاسلام  عبدالحسین خسروپناه شامگاه پنج شنبه در مراسم نکوداشت  ادیب دزفول دکتر محمدرضا سنگری در حسینیه ثارالله دزفول، افزود:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت نظام مند بر اساس نقشه راه برای نخستین بار در دولت سیزدهم و با همت وزیر آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : سند بنیادین آموزش و پرورش ۱۳ سال است که تدوین و تصویب شده که در این مدت بخش‌هایی از آن اجرا شده اما هیچگاه این سند به صورت نظام مند اجرایی نشده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد :  مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش به ویژه شخص وزیر، شبانه روز در تلاش برای حل مسایل معیشتی و گره گشایی از موانع اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه  تکریم دکتر سنگری تکریم علم، اخلاق و ادب است گفت: برگزاری چنین مراسم های نکوداشتی بسترسازی برای معرفی الگوهایی برجسته به نسل های جوان و نوجوان است.

وی افزود : دکتر سنگری بیش از نیم قرن پژوهش در ترویج معارف اسلامی و عاشورا تلاش کرده است و ذاکران و مداحان کشور به ویژه خوزستان از آثار ادبی دکتر سنگری بهره های فراوان برده‌اند.

 

نظر شما