شناسهٔ خبر: 66465636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جاده ارتباطی ۲ روستای بخش سردشت دزفول بازگشایی شد

بخشدار سردشت دزفول گفت: مسیر ارتباطی روستاهای ماهور برنجی علیا و سفلی که بر اثر شدت بارش های روز گذشته قطع شده بود با اقدامات انجام شده به طور موقت بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبر گزاری بسیج خوزستان، حبیب‌الله سوزنگر افزود: مسیر ارتباطی روستاهای ماهور برنجی علیا و سفلی و روستای میدان بر اثر بارندگی های بسیار زیاد روز گذشته در سه نقطه قطع شده و زیرآبگذر احداث شده بر روی این جاده به علت حجم بالای ورودی آب در چند ناحیه دچار آبرفتگی شد.

وی ادامه داد: ارتباط این جاده با بسیج امکانات بخشداری، همت اهالی روستاهای ماهور برنجی علیا و سفلی، همکاری کارگاه های ماسه شویی منطقه و کمک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره آبفا دزفول به صورت موقت برای تردد ضروری اهالی بازگشایی شد.

بخشدار سردشت دزفول با اشاره به استمرار بارندگی ها طی ساعت های آینده گفت: حل کامل مشکل و بازسازی اساسی این زیرآبگذر جاده پس از قطع بارندگی با سرعت آغاز می شود.

وی با بیان اینکه همچنان مسیر منتهی به روستای میدان بخش سردشت دزفول قطع است، بیان کرد: شدت و میزان جریان آب باعث تخریب قسمتی از آبنما و خط انتقال آب شرب این روستا شده که با پیگیری های صورت گرفته پس از فروکش کردن آب امکان ترمیم جاده و خط انتقال آب میسر می‌شود.

 بارش ۱۱۵ میلیمتر باران طی سه ساعت در دزفول باعث آبگرفتگی شدید معابر شهری و مسدود شدن تعدادی از زیرگذرهای این شهر شد و تردد شهروندان را با مشکل همراه کرد.

طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول میزان بارندگی پنجشنبه به ۱۱۵ میلیمتر رسید.

با توجه به گستردگی آب گرفتگی‌های معابر و گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در سطح معابر علاوه بر امکانات دستگاه‌های خدماتی و عملیاتی، نفربرهای تیپ ۲۹۲ زرهی و خودروهای سپاه نیز به کمک شهروندان آمدند.

برچسب‌ها:

نظر شما