شناسهٔ خبر: 66465349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول:

کارگران مهمترین رکن مدیریت شهری ارومیه هستند

یک مسئول: شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن مدیریت شهری هستند گفت:شهرداری ارومیه به این رکن اصلی جامعه توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنان دغدغه مجموعه شهری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، حسین مهدی‌زاده شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری ارومیه به همراه خانواده‌هایشان در سالن دو هزار نفری خانه جوان برگزار شد.

حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر، از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی، رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن  مدیریت شهری هستند، عنوان کرد: شهرداری ارومیه به این رکن اصلی که جامعه کارگری است، توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنان دغدغه مجموعه است.

مهدی‌زاده اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوانمند قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در خدمت مجموعه مدیریت شهری هستم، توجه ویژه به کارگران جزو سیاست های اصلی بوده و همواره قدردان تلاش‌‌های آنها هستم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار کلانشهر ارومیه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با مجموعه مدیریت شهری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری نقشی اثرگذار عنوان کرد و‌گفت:با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی در صدد اتمام پروژه های ناتمام و اجرای پروژه های جدید در شهر هستیم.

مهدی‌زاده با ابراز قدردانی از همراهی و همکاری مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار محترم آذربایجان‌غربی؛ روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی کلانشهر ارومیه را ماحصل همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل نهادها و دستگاه‌های نظارتی، قضایی و اجرایی استان توصیف کرد و خاطرنشان کرد:امروز به برکت فضای همدلی موجود در مرکز استان از یک سو پروژه‌های عمرانی راکد به ریل فعالیت و اجراء بازگردانده شده و از سوی دیگر پروژه‌های جدید عمرانی با محوریت ترافیک شهری، توسعه فضای سبز و بهبود زیرساخت‌های شهری همچون توسعه شبکه معابر و اجرای طرح نهضت آسفالت‌ریزی تعریف و در مرحله اجرا قرار دارند که تعامل دستگاه‌های اجرایی و در رأس آنها، نقش راهبردی مقام عالی استان هم در ایجاد فضای تعاملی بین دستگاه‌های اداری و اجرایی و هم در گره‌گشایی از موانع موجود نقشی تاثیرگذار داشته است.

شهردار ارومیه، کارگران را سرمایه‌های ارزشمند انسانی در جامعه عنوان کرد و افزود: نقش کارگران زحمتکش در ارائه خدمات به شهروندان و پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نقشی مهم و اساسی است و بر همین اساس، توجه ویژه به مباحث رفاهی و معیشتی همکاران سازمان‌های خدماتی شهرداری همواره مورد تاکید بوده و در اولویت برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری قرار دارد.

در ادامه این  مراسم از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل و به مناسبت روز کارگر به قید قرعه به ۵۰نفر از کارگران خدوم این شهرداری سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما